Jak napisać skuteczną ofertę sprzedażową. Poradnik #StopBykom

Jak napisać skuteczną ofertę sprzedażową?

Jak pisać? ➡ Jak pisać ofertę? ➡ Jak napisać skuteczną ofertę sprzedażową? Pobierz

Jako autorka #StopBykom – akcji promującej budowanie wizerunku firmy i marki osobistej poprzez używanie prawidłowej polszczyzny i stosowanie poprawnych wypowiedzi – zaczęłam pisać artykuł o tym… jak pisać. Uznałam, że potrzebuję oprzeć go na jakimś przykładzie. Wybrałam więc ofertę. Nie mogłam jednak nie ulec pokusie uzupełnienia go o elementy merytoryczne. Wiedzę i doświadczenie związane m.in. ze sprzedażą i obsługą klienta zdobyłam przez ponad 20 lat pracy w międzynarodowej korporacji.

I tak powstał…

Poradnik o tym, jak napisać skuteczną ofertę sprzedażową.

Pisałam go z myślą o handlowcach, przedstawicielach, key account managerach i wszystkich tych, którzy na co dzień zajmują się pozyskiwaniem nowych klientów i sprzedażą towarów, usług czy dowolnych, innych rozwiązań (nie high-end). Jest on stosunkowo podstawowym kompendium wiedzy o tym, jak pisać skuteczne oferty czy prezentacje, aby z sukcesem nawiązać kontakt, zainteresować klienta i zakończyć proces sprzedażą.

Pamiętaj jednak, że to nie jest matematyka – nie ma uniwersalnego podręcznika i jedynego słusznego modelu czy wzoru pisania oferty. Przedstawione w niniejszym opracowaniu zasady i metody to tylko ramy. Skorzystaj z nich, ale zawsze wypośrodkuj treść, formę i słownictwo tak, aby były dostosowane do Twojego docelowego odbiorcy.

Poradnik oparłam o następującą sytuację:

Prowadzisz firmę lub jesteś pracownikiem działu sprzedaży, a w swoim portfolio masz produkty bądź usługi, z których można składać czy budować większe rozwiązania, procesy, projekty. Zastanawiasz się, jak przygotować ofertę, która zainteresuje nowego, nieznanego Ci klienta lub grupę klientów. Względnie, udało Ci się otrzymać zapytanie (brief) od takiego klienta, ale on na razie nie chce rozmawiać, a jedynie zebrać propozycje z rynku. Chcesz więc przygotować ofertę lub prezentację i mu ją przesłać. Spotkanie będzie możliwe dopiero później. Co robisz?

Spis zagadnień

  • CZYM (NIE) JEST OFERTA
  • PRZYGOTOWANIE
  • KONKURENCJA
    • Jak więc zbudujesz przewagę konkurencyjną?
  • TWORZENIE OFERTY SZYTEJ NA MIARĘ
    • Kogo zaangażujesz i w jakim zakresie?
    • Identyfikacja kluczowych potrzeb klienta
    • Z jakich elementów zbudujesz ofertę?
    • Co się musi w niej znaleźć?
  • JAK NAPISAĆ OFERTĘ?
    • Schematy rodem z internetu
    • Jeszcze jakieś wskazówki?
    • A może jakieś przykłady?
  • JAK NAPISAĆ e-MAIL?
    • Jeszcze jakieś wskazówki?
    • A może jakiś przykład?
  • MAPOWANIE RYZYK
    • Co może pójść nie tak?
    • Jak sobie z tym poradzisz?

Pobierz „Jak napisać skuteczną ofertę sprzedażową?”

Aby otrzymać swój egzemplarz, skorzystaj z poniższego formularza. Po uzupełnieniu go, dostaniesz e-mail od #StopBykom z linkiem do poradnika w formacie pdf. Mam tylko prośbę: pamiętaj o powyższych – i zawartych w treści – zastrzeżeniach („disclaimerach”). Inaczej bowiem będziesz przecież pisać do senior executive dużej organizacji, a inaczej do osoby prywatnej, prawda?

Tagi: oferta sprzedażowa, oferta handlowa, oferta dla klienta, oferta, klient, sprzedaż, co powinna zawierać skuteczna oferta handlowa, oferta handlowa – jak ją napisać, jak napisać ofertę handlową, jak pisać dochodowe oferty handlowe, oferta handlowa – skuteczne wskazówki, jak stworzyć ofertę nie do odrzucenia, profesjonalna oferta sprzedażowa, list do klienta z ofertą – wzór, prezentacja oferty handlowej – przykład, wzór oferty, jak napisać ofertę by sprzedać swój produkt, produkt, usługa, rozwiązanie, dobra oferta handlowa, skuteczna oferta sprzedaży, jak przygotować dobrą ofertę handlową, tworzenie i wysyłanie oferty, tworzenie oferty sprzedażowej której nie sposób się oprzeć

Komentarze

  1. Pingback: Treści www ⋆ #StopBykom ⋆ Czy to naprawdę ważne?

  2. To bardzo dobre wydawnictwo on-line – niech służy wszystkim, którzy chcą opracować dobrą i skuteczną ofertę sprzedażową. I do tego bez wkurzających „byków” językowych. Ojczystych. Oj, czystych! Powodzenia życzę. Pomyślności. Sukcesów Twoich i użytkowników.

Napisz komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.